Selvbetjening Mit affald
På selvbetjeningen kan du blandt andet fortælle os, hvis du ikke har fået hentet dit affald eller hvis du vil bestille tømning af rød miljøboks.
Du skal nu logge ind med MitID, hvis du benytter selvbetjeningen på hjemmesiden. Du kan også med fordel bruge vores app AffaldFrederiksberg. Her skal du ikke bruge MitID.
Har du ikke fået tømt din affaldsbeholder, skal du anmelde det til os. Meld det gerne ind allerede dagen efter, dit affald skulle være hentet. Vælg den ordning, det drejer sig om og anmeld problemet.
I selvbetjeningen kan du hente en tømmekalender, som du kan printe ud. Log ind med din tømmeadresse.
Hvis en affaldsbeholder er ødelagt, skal du give os besked. Hvis skaden er sket på grund af os, erstatter kommunen beholderen. Hvis Frederiksberg Kommune vurderer, at beholderen af beskadiget af anden årsag end almindelig slitage og brug (fx brand, hærværk eller misbrug) skal grundejeren erstatte beholderen.
Vi kan hjælpe dig med at huske, hvornår vi henter dit affald. Du kan tilmelde dig vores sms-service, så får du besked dagen før vi kommer.
Ønsker jeres ejendom at få hentet storskrald, skal grundejer eller den affaldsansvarlige bestille afhentning af storskrald under Digital affaldshåndbog for affaldsansvarlig og viceværter.
Du kan læse mere om storskraldsordningen i kommunens administrative retningslinjer, som du finder som en pdf under Regler om affald.
Kontakt
Affald og Genbrug
Frederiksberg Rådhus, 1. sal
Smallegade 1, benyt vestindgangen (ved parkeringspladsen)
2000 Frederiksberg
Telefontid
Mandag - torsdag klokken 9-15
Fredag klokken 9-13
Personlig henvendelse i Borgerservice:
Mandag og torsdag klokken 9-17
Tirsdag, onsdag og fredag klokken 9-13
Telefon: 3821 2121